Automatische quality control met tailo

Zorg voor betere gesprekken, blijere klanten en tevreden medewerkers. Door tailo’s software krijg je automatisch inzicht in de kwaliteit van elk gesprek met klanten.

Resultaten

Elk klantgesprek (e-mail, chat, call) krijgt direct een score op onderdelen zoals kwaliteit, service, sentiment etc.

Coaches besparen uren aan tijd en krijgen een objectiever beeld van de kwaliteit van gesprekken.

Medewerkers zien direct via een persoonlijk dashboard hoe ze hun gesprekken nog beter kunnen maken.

Over de use-case

De tijd van handmatig een aantal gesprekken terugluisteren en op basis hiervan beoordelen of een medewerker goede gesprekken heeft gevoerd is voorbij. Met de software van tailo krijg je automatisch inzicht in elk gevoerd klantgesprek. Dit kan zowel een call, e-mail als chat zijn. 
Coaches en medewerkers zien direct wat de scores zijn op onderwerpen zoals service, kwaliteit, sentiment en het stellen van de juiste servicevragen. Hiermee krijg je veel sneller en objectiever inzicht in de kwaliteit van gesprekken. 

Over het project

Het objectief meten van de kwaliteit van gesprekken met klanten is een grote uitdaging. Vaak gebeurt dit op basis van een steekproef van enkele gesprekken. Frustrerend voor zowel de coach als de agent. Met onze software wordt elk gesprek automatisch gescoord op onderdelen zoals service, kwaliteit, compliance. Hiermee maken we quality monitoring sneller en effectiever.

Plan een demo in

Benieuwd wat Tailo voor jou kan betekenen? Plan een korte demo in.