Verbeter je klantprofielen met tailo

Marketeers besteden veel geld en tijd aan het onderzoeken van klantvoorkeuren, online zoekgedrag en klantsentiment. De belangrijkste databron wordt echter nog veel te weinig gebruikt: inzicht uit klantconversaties.

Resultaten

Automatisch inzicht in sentiment, voorkeuren, prijsgevoeligheid etc. op individueel klantniveau.

Nieuwe klantinzichten worden automatisch aan het CRM toegevoegd.

Betere commerciële resultaten met een hogere klanttevredenheid en NPS.

Over de use-case

Als marketeer ben je constant bezig om te leren wat de behoeftes zijn van je (toekomstige) klanten. Via NPS onderzoek, marktonderzoek, interviews etc. De grootste bron van klantinzicht wordt vaak niet gebruikt: gesprekken met je klant. Klantgesprekken die je organisatie voert via telefoon, chat, e-mail bevatten de meest waardevolle inzichten over voorkeuren en behoeftes van de klant.
Via tailo krijg je automatisch uit elk klantgesprek waardevolle inzichten in gestructureerde opmaak. Deze inzichten komen direct in het CRM terecht en kun je gebruiken om je marketingcampagnes te verbeteren.
Ontvang bijv. direct inzicht in onderwerpen zoals prijsgevoeligheid, churnrisico, het noemen van concurrenten, sentiment & cross-sell kansen. 

Over het project

Op basis van een historische dataset van 10.000 conversaties kunnen we al aantonen dat we waardevolle inzichten en profielen kunnen leveren. Dit kan op zowel e-mail, chat, calls als reviews.  Ontvang direct op individueel klantniveau inzichten die helpen om een betere service aan te bieden. Door inzicht te krijgen in churnrisico, cross-sell kansen, sentiment etc.

Plan een demo in

Benieuwd wat Tailo voor jou kan betekenen? Plan een korte demo in.