Verbeter customer experience met tailo

Om de klantervaring te verbeteren moet je eerst weten hoe je deze kunt beïnvloeden. Met tailo zie je direct de invloed van processen, campagnes en dienstverlening op de klantervaring en zet je dit direct om in acties om de klantervaring te verbeteren. 

Resultaten

Automatisch inzicht in de drivers van een goede customer experience.

Dashboards die automatisch laten zien wat de drivers zijn van een goede customer experience.

Betere commerciële resultaten met een hogere klanttevredenheid en NPS.

Over de use-case

Je als organisatie onderscheiden op klantbeleving wordt steeds belangrijker. Maar hoe weet je wat de belangrijkste drivers zijn van een goede klantbeleving en een goede klantervaring? Met het tailo dashboard ontvang je direct inzicht in de belangrijkste drivers van een goede klantervaring. Dit doen we door uit alle conversaties (calls, e-mail, chat, reviews) automatisch te filteren wat een goede of slechte klantervaring veroorzaakt.
Deze inzichten stellen we beschikbaar op individueel klantniveau. Maar ook via een overzichtelijk dashboard.  Hiermee kun je op individueel niveau direct acties koppelen om de klantervaring te verbeteren. 

Over het project

Op basis van een historische dataset van 10.000 conversaties krijg je al inzicht in drivers van een goede en slechte customer experience. Dit kan op zowel e-mail, chat, calls als reviews.  Ontvang direct op individueel klantniveau inzichten die helpen om een betere service aan te bieden. Zie bijv. wat het effect is van bepaalde campagnes, systeembrieven & dienstverlening op het sentiment en de klantervaring. 

Plan een demo in

Benieuwd wat Tailo voor jou kan betekenen? Plan een korte demo in.