turn conversations into actions

Tailo’s Conversational Intelligence Platform easily transforms all incoming customer conversations into actions and insights. Improve your marketing & customer support with our self-service A.I. software.

Free Demo

From Conversation to Action

Know your Customer, Improve Marketing, Speed-up Customer Service

Know your customer 

Real-time visual insights in customer sentiment, customer needs and underlying customer questions.
Read More

Increase retention & cross-sell

Get real-time triggers on price sensitivity, customer sentiment and churn risks.
Read More

Improve customer support

Quality management on all conversations. Coaches get instant notifications when action is required.
Read More

SuperSearch

Search on Steroids 

Our SuperSearch Engine lets you easily query all customer conversations. Query all conversations on topics, sentiment and priorities. Resulting in improved Quality Management and objective NPS tracking.

 

Natural Language Understanding

Automatic tagging on priority, sentiment & topic

Kunstmatige intelligentie en taalbegrip vormen het hart van Tailo. Elk klantgesprek wat hier doorheen gaat wordt automatisch voorzien van tags zoals sentiment, prioriteit en onderwerp. Daarnaast wordt elk gesprek voorzien van een samenvatting, en elke zin van klantintenties en belangrijke kenmerken.

Data Enrichment

Verrijk je klantbeeld met relevante kenmerken

Kies eenvoudig welke gegevens je wilt extraheren uit je gesprekken en voeg deze via directe koppeling of dagelijkse feed toe aan je eigen klantbeeld of DMP. Met de A.I. manager maak je zelf custom data extracties, zoals producten of specifieke klantkenmerken.

A.I. Manager

Eenvoudig eigen classificatie modellen ontwikkelen

Naast de tientallen standaard modellen is het ook mogelijk om je eigen classificatiemodel toe te voegen. Denk hierbij aan toepassingen zoals automatische kwaliteitscontrole of specifieke marketing triggers.

Visualisation

Real-time insights from all conversations

Tailo bevat tal van standaard visualisaties en filters om direct inzichtelijk te krijgen wat er gebeurt in het contact center. Bekijk bijvoorbeeld welke intenties je klanten hebben, hoe deze verschillen per kanaal en of hier gedurende de tijd verschuiving in plaats vindt.

Perfect for sales, marketing & customer support

Actionable insights from thousands till millions of customer conversations

Marketeers & Analisten

  • ✅ Verbetering van voorspelmodellen
  • ✅ Automatische dataverrijking
  • ✅ Input voor marketing triggers
  • ✅ Verrijkt klantprofiel: 360° klantbeeld
Lees meer

Customer Support

  • ✅ Direct antwoord op klantvragen
  • ✅ Smart replies voor agents
  • ✅ Snellere afhandeling van vragen
  • ✅ Direct inzicht in klantconversaties
Lees meer

Developers & IT

  • ✅ Snelle integratie met IT systemen
  • ✅ Bespaar IT uren
  • ✅ 24/7 een dedicated support team
  • ✅ State-of-the-art software
Lees meer

Integreer gemakkelijk met huidige systemen

Tailo is makkelijk en snel te integreren in je huidige CRM, voice, chat & e-mail systemen.

Marketing & support verbeteren?

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen? Plan een korte demo in.