Cmotions en Broad Horizon bundelen hun krachten met de launch van Tailo. De combinatie van data science en de beste data management & data security kennis zorgt voor de geboorte van een uniek platform: Tailo. Tailo is het eerste Conversational Intelligence Platform van Nederland dat organisaties in staat stelt om tot een optimale klantrelatie te komen.  

Waarom Tailo?

In een wereld die steeds sneller verandert, is er één constante: klantverwachtingen stijgen. De afgelopen 10 jaar heeft bijna elke organisatie zich gefocust op het aanbieden van een omnichannel ervaring. Toch blijkt dat de NPS cijfers achter blijven, dat klantervaringen verschillen per kanaal en dat de kosten van sommige kanalen te hoog zijn. Veel organisaties streven naar een 360 graden klantbeeld of claimen dat ze deze al hebben. Echter wat vaak nog mist, is de inhoud van de interacties met je klant.

Tailo stelt organisaties in staat om een optimaal klantcontact te realiseren: door een unieke combinatie van data analyses, AI & Natural Language Processing zijn we in staat om automatisch inzichten en acties uit elk gesprek te halen.  

Wat zijn de voordelen?

Met Tailo geven we direct inzicht in waar je klantgesprekken over gaan. Enkele voordelen die dit biedt:

      • Verhoog je klantkennis: inzicht in klantsentiment, intenties en onderliggende vragen van elk gesprek. 
      • Verbeter de kwaliteit van gesprekken: verbeter je quality management door medewerkers objectief te coachen met kennis uit gesprekken.
      • Verhoog je klantbehoud & cross-sell: ontdek nieuwe klantbehoeften en krijg direct inzicht in onder andere churn risico’s en prijsgevoeligheid. 
      • Verbeter je klantenservice: versnel afhandelingstijden en verminder onnodig herhaalverkeer. 

Meer weten?

Ben je benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen? Bekijk het hier. Of neem direct contact met ons op +31 6 14 37 31 41.