Blog

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, events en alle nieuwe ontwikkelingen rondom Tailo en conversational intelligence

november 11, 2020 in Uncategorized

De (ondergewaardeerde) potentie van customer service (CustomerFirst)

Joost van Ham (links) en Jeroen KrommeFotografie: Zuiver Beeld Vanad Engage en Tailo werken al enige tijd samen om continue om klantcontact en klantervaringen te verbeteren. Joost van Ham (Business…
Read More
juni 30, 2020 in Organisation

Chatbot paradox: waarom chatbots juist voor meer contact zorgen

De belofte van minder klantcontact voor medewerkers, of het afvangen van de makkelijkere vragen, maken chatbots mateloos populair. In Europa wordt een jaarlijkse groei van 30% in de chatbot markt…
Read More
juni 8, 2020 in Organisation

Alleen door snel te leren van klantgesprekken blijf je succesvol

Sinds 2018 zijn we met Tailo bezig om klantcontact radicaal te veranderen. Dat een aantal van de grootste airliners, telco’s, verzekeraars en overheidsinstanties dagelijks onze tools gebruiken om snel te…
Read More
april 8, 2020 in Organisation

Corona: Hoe zorg jij dat je klantcontact klaar is voor het nieuwe normaal?

Het was even wennen, maar de Corona-weken beginnen het nieuwe normaal te worden.  Maar wat wordt het nieuwe normaal na de corona tijd? Gaan we meer thuiswerken dan voorheen? Heeft…
Read More
april 3, 2020 in Organisation

Meet the team: Gábor Hajdu, software engineer & rubiks cube mastermind

Gábor joined Tailo a few months ago. He is lightning-fast solving rubiks cubes but he is even faster writing great code. No bug is safe when Gábor is around: What…
Read More
maart 6, 2020 in Uncategorized

Van 1% naar 100% inzicht in klantcontact

Tailo en VANAD werken elke dag aan het optimaliseren van klantcontact. Kunstmatige intelligentie & persoonlijk klantcontact komen samen in waardevolle inzichten die we omzetten in een nog betere Customer Experience.“De waarde…
Read More
februari 28, 2020 in Organisation

Hoe een algoritme een mede-presentator afkraakt tijdens een live-demo

Live-demo’s zijn altijd gevaarlijk: Internetverbindingen die eruit vliegen, kabeltjes die niet aansluiten, geluid dat het opeens niet doet. Iedereen die weleens een demo heeft gegeven zal erover mee kunnen praten.…
Read More
februari 20, 2020 in Uncategorized

Tailo bij Fast Moving Targets: Speech-to-text versie

Onze collega Jeroen Kromme was te gast bij Fast Moving Targets. In een interview van een kleine 30 minuten vertelt hij hoe hij op het idee kwam om met Tailo…
Read More
februari 20, 2020 in Uncategorized

Tailo bij Fast Moving Targets

Onze collega Jeroen Kromme was bij Fast Moving Targets. Check hier het interview. Jeroen vertelt o.a. over Conversational Analytics, de toekomst van klantcontact en vertelt hoe hij op het idee…
Read More
februari 13, 2020 in Uncategorized

Kan een Assistent Coach de kwaliteit van telefoongesprekken inschatten?

De wereld van de klantenservice verandert snel, net als de wereld om ons heen. Het beoordelen van de kwaliteit binnen een klantenservice is alleen niet veranderd de afgelopen jaren. Klantgesprekken…
Read More

Meld je aan

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws rondom conversational intelligence


[mc4wp_checkbox]