Blog

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, events en alle nieuwe ontwikkelingen rondom Tailo en conversational intelligence

november 6, 2019 in Organisation

Tailo is officieel partner van de Nederlandse AI coalitie

We zijn erg blij en trots om te kunnen melden dat tailo nu officieel partner is van de Nederlandse AI coalitie (NL AIC). Samen met sterke partners zoals Philips, IBM,…
Read More
november 1, 2019 in Organisation

Tailo in de True podcast

Check nu de podcast van onze founders Jeroen Kromme en Elroy Verhoeven in de podcast van onze vrienden van True.   https://soundcloud.com/user-841338576/true-podcast-deel-6
Read More
oktober 14, 2019 in Organisation

Mens en machine moeten het samen doen

De laatste weken ontstond er veel tumult rondom de meeluisterpraktijken van Google, Amazon, Apple en Facebook. Medewerkers van deze bedrijven luisterden gebruikersgesprekken met digitale assistenten terug, met als doel de…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Tailo: meer klantinzichten en acties door AI-gedreven algoritmes

-dit artikel verscheen eerder op True.nl-  Chatbots, telefoon, e-mail, ticketsystemen, social media, WhatsApp. Klanten hebben tegenwoordig talloze manieren om contact te zoeken met het bedrijf waar ze klant van zijn.…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Tailo platform haalt meer waarde uit klantgesprekken

-Dit artikel verscheen eerder op consultancy.nl-  Cmotions heeft de krachten gebundeld met Broad Horizon om gezamenlijk Tailo te lanceren. Het nieuwe label is volgens de bedenkers het eerste Conversational Intelligence…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Tailo slaat een brug tussen marketing & customer service

-dit artikel verscheen eerder op klantcontact.nl- Op de markt van AI, algoritmen en data-analytics wordt het geleidelijk drukker. De meeste aandacht gaat uit naar marketing – vaak in de lead…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Haal meer waarde uit klantcontact met conversational intelligence

Bijna elke vooruitlopende organisatie beschouwt de customer experience belangrijk voor het onderscheidend vermogen. We zien echter tegelijkertijd een toename van het aantal kanalen en een stijging van klantverwachtingen. Dit maakt het steeds…
Read More
juli 23, 2019 in Events

Conversational AI: Het klantcontact van de toekomst

Op 12 september hosten we in samenwerking met de Klantenservicefederatie een heel tof event over Conversational A.I. Ben jij op zoek naar nieuwe manieren om je klanten beter te bedienen?…
Read More
juli 11, 2019 in Organisation

Meet Tailo! Het Conversational Intelligence Platform voor optimale klantrelaties

Cmotions en Broad Horizon bundelen hun krachten met de launch van Tailo. De combinatie van data science en de beste data management & data security kennis zorgt voor de geboorte…
Read More

Meld je aan

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws rondom conversational intelligence