Blog

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, events en alle nieuwe ontwikkelingen rondom Tailo en conversational intelligence

februari 20, 2020 in Uncategorized

Tailo bij Fast Moving Targets: Speech-to-text versie

Onze collega Jeroen Kromme was te gast bij Fast Moving Targets. In een interview van een kleine 30 minuten vertelt hij hoe hij op het idee kwam om met Tailo…
Read More
februari 20, 2020 in Uncategorized

Tailo bij Fast Moving Targets

Onze collega Jeroen Kromme was bij Fast Moving Targets. Check hier het interview. Jeroen vertelt o.a. over Conversational Analytics, de toekomst van klantcontact en vertelt hoe hij op het idee…
Read More
februari 13, 2020 in Uncategorized

Kan een Assistent Coach de kwaliteit van telefoongesprekken inschatten?

De wereld van de klantenservice verandert snel, net als de wereld om ons heen. Het beoordelen van de kwaliteit binnen een klantenservice is alleen niet veranderd de afgelopen jaren. Klantgesprekken…
Read More
november 6, 2019 in Organisation

Tailo is officieel partner van de Nederlandse AI coalitie

We zijn erg blij en trots om te kunnen melden dat tailo nu officieel partner is van de Nederlandse AI coalitie (NL AIC). Samen met sterke partners zoals Philips, IBM,…
Read More
november 1, 2019 in Organisation

Tailo in de True podcast

Check nu de podcast van onze founders Jeroen Kromme en Elroy Verhoeven in de podcast van onze vrienden van True.   https://soundcloud.com/user-841338576/true-podcast-deel-6
Read More
oktober 14, 2019 in Organisation

Mens en machine moeten het samen doen

De laatste weken ontstond er veel tumult rondom de meeluisterpraktijken van Google, Amazon, Apple en Facebook. Medewerkers van deze bedrijven luisterden gebruikersgesprekken met digitale assistenten terug, met als doel de…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Tailo: meer klantinzichten en acties door AI-gedreven algoritmes

-dit artikel verscheen eerder op True.nl-  Chatbots, telefoon, e-mail, ticketsystemen, social media, WhatsApp. Klanten hebben tegenwoordig talloze manieren om contact te zoeken met het bedrijf waar ze klant van zijn.…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Tailo platform haalt meer waarde uit klantgesprekken

-Dit artikel verscheen eerder op consultancy.nl-  Cmotions heeft de krachten gebundeld met Broad Horizon om gezamenlijk Tailo te lanceren. Het nieuwe label is volgens de bedenkers het eerste Conversational Intelligence…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Tailo slaat een brug tussen marketing & customer service

-dit artikel verscheen eerder op klantcontact.nl- Op de markt van AI, algoritmen en data-analytics wordt het geleidelijk drukker. De meeste aandacht gaat uit naar marketing – vaak in de lead…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Haal meer waarde uit klantcontact met conversational intelligence

Bijna elke vooruitlopende organisatie beschouwt de customer experience belangrijk voor het onderscheidend vermogen. We zien echter tegelijkertijd een toename van het aantal kanalen en een stijging van klantverwachtingen. Dit maakt het steeds…
Read More

Meld je aan

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws rondom conversational intelligence