Blog

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws, events en alle nieuwe ontwikkelingen rondom Tailo en conversational intelligence

maart 6, 2020 in Uncategorized

Van 1% naar 100% inzicht in klantcontact

Tailo en VANAD werken elke dag aan het optimaliseren van klantcontact. Kunstmatige intelligentie & persoonlijk klantcontact komen samen in waardevolle inzichten die we omzetten in een nog betere Customer Experience.“De waarde…
Read More
februari 28, 2020 in Organisation

Hoe een algoritme een mede-presentator afkraakt tijdens een live-demo

Live-demo’s zijn altijd gevaarlijk: Internetverbindingen die eruit vliegen, kabeltjes die niet aansluiten, geluid dat het opeens niet doet. Iedereen die weleens een demo heeft gegeven zal erover mee kunnen praten.…
Read More
februari 20, 2020 in Uncategorized

Tailo bij Fast Moving Targets: Speech-to-text versie

Onze collega Jeroen Kromme was te gast bij Fast Moving Targets. In een interview van een kleine 30 minuten vertelt hij hoe hij op het idee kwam om met Tailo…
Read More
februari 20, 2020 in Uncategorized

Tailo bij Fast Moving Targets

Onze collega Jeroen Kromme was bij Fast Moving Targets. Check hier het interview. Jeroen vertelt o.a. over Conversational Analytics, de toekomst van klantcontact en vertelt hoe hij op het idee…
Read More
februari 13, 2020 in Uncategorized

Kan een Assistent Coach de kwaliteit van telefoongesprekken inschatten?

De wereld van de klantenservice verandert snel, net als de wereld om ons heen. Het beoordelen van de kwaliteit binnen een klantenservice is alleen niet veranderd de afgelopen jaren. Klantgesprekken…
Read More
november 6, 2019 in Organisation

Tailo is officieel partner van de Nederlandse AI coalitie

We zijn erg blij en trots om te kunnen melden dat tailo nu officieel partner is van de Nederlandse AI coalitie (NL AIC). Samen met sterke partners zoals Philips, IBM,…
Read More
november 1, 2019 in Organisation

Tailo in de True podcast

Check nu de podcast van onze founders Jeroen Kromme en Elroy Verhoeven in de podcast van onze vrienden van True.   https://soundcloud.com/user-841338576/true-podcast-deel-6
Read More
oktober 14, 2019 in Organisation

Mens en machine moeten het samen doen

De laatste weken ontstond er veel tumult rondom de meeluisterpraktijken van Google, Amazon, Apple en Facebook. Medewerkers van deze bedrijven luisterden gebruikersgesprekken met digitale assistenten terug, met als doel de…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Tailo: meer klantinzichten en acties door AI-gedreven algoritmes

-dit artikel verscheen eerder op True.nl-  Chatbots, telefoon, e-mail, ticketsystemen, social media, WhatsApp. Klanten hebben tegenwoordig talloze manieren om contact te zoeken met het bedrijf waar ze klant van zijn.…
Read More
september 29, 2019 in Organisation

Tailo platform haalt meer waarde uit klantgesprekken

-Dit artikel verscheen eerder op consultancy.nl-  Cmotions heeft de krachten gebundeld met Broad Horizon om gezamenlijk Tailo te lanceren. Het nieuwe label is volgens de bedenkers het eerste Conversational Intelligence…
Read More

Meld je aan

Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws rondom conversational intelligence